Projekt denko #20.

To już 20 edycja projektu denko, a ja się cieszę że ponad 3 lata temu (chyba) zaczęłam prowadzić ten projekt. Dzięki czemu mogę sobie przypomnieć jakie kosmetyki używałam i w jakim mniej więcej tempie. 


Lakier do paznokci essence nail art special effect topper - kupiłam go w 2012 (!) roku na gwiazdkę. Myślałam że będzie taki całościowy. Długo się utrzymywał na paznokciach, ale pod koniec to po kilku dniach odpryskiwał. 
Więcej pisałam tutaj


Lakier do paznokci miss selene - nadawał się idealnie do końcówek przy robieniu manicure'u francuskiego. Nie trzeba było idealnie rysować końcówki. Na paznokciach trzymał się do 5 - 6 dni. 
Więcej pisałam tutaj.


Baza pod lakier hybrydowy Chiodo Pro Soft - totalna kicha! Baza od samego początku była gęsta, a hybrydy przez to trzymały się krócej. Zero odezwu od strony Chiodo po reklamacji. Totalnie nie polecam. 
Więcej pisałam tutaj. 


Żel pod prysznic Balea Sweet Smoothie - uwielbiałam za ten słodki zapach, który wbrew pozorom nie wydawał się być mdlący, dobrze się pienił i świetne opakowanie. 
Więcej pisałam tutaj.


Perfumy Beyonce Pulse - miały taki delikatny zapach, ale za to było średnio z wytrzymałością. Butelka także była średnio poręczna.
Więcej pisałam tutaj.


Odżywka do pięknych i długich włosów - wcale nie była taka fajna jak myślałam, ale lekko odżywiała moje włosy.
Więcej pisałam tutaj.


Szampon do długich i pięknych włosów Balea - szampon nie był za specjalny, taki przeciętny dla niewymagających włosów. 
Więcej pisałam tutaj


Cienie do powiek Wibo Quattro - przepiękne kolory, ale ich nałożenie i jakość była porównywalna do tych najgorszych. 
Więcej pisałam tutaj


Odżywka do włosów farbowanych Balea - nie wiem dlaczego, ale od ponad roku nie mogłam jej skończyć, nie wiem czy uratowała moje farbowane włosy bo średnio działała. 
Więcej pisałam tutaj


Olej ze słodkich migdałów Fitomed - jeden z lepszych olejów jakie mogłam stosować do moich włosów oraz czasami na twarz. 
Więcej pisałam tutaj


Szczotka do włosów Rossmann - była moją ukochaną szczotką od lutego 2014 roku, ale już mi pękła i pogubiła kilka igieł. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger