Szampon do pięknych i długich włosów od Balea.

Szukając kolejnego szamponu do włosów nie wiedziałam jaki mam wybrać. Miałam chyba już wszystkie - zwiększające objętość, przeciw przetłuszczaniu się, włosy zniszczone, etc. Dlatego gdy tylko zobaczyłam ten do długich i pięknych włosów nie zawahałam się by włożyć go do koszyka. 


Należy uważać by nie przetłuścił naszych włosów. Stosowanie kilku opakowań pod rząd tym grozi. Myje nasze włosy dokładnie, tak jak skórę głowy. Po jego zastosowaniu są lekkie i sypkie, jak na tych wszystkich reklamach. W wyglądzie są błyszczące i piękne. Nie zauważyłam by wywołał u mnie łupież. Nie chciał czasami za bardzo się pienić i nie wiem od czego to zależało. Nie widziałam żadnych problemów z późniejszym rozczesywaniem włosów. A co dodatkowo mogę powiedzieć to to że się nie puszyły. Tak jak producent obiecywał dostaliśmy pięknie zadbane długie włosy. 


Opakowanie jest miękki plastik w kształcie tuby. Co się świetnie sprawdza bo można do końca wycisnąć produkt. Zatyczki są solidne i trzeba użyć siły by je otworzyć. Także przypadkowego odpakowania nie będzie w kosmetyczce. Konsystencja jest koloru lekko różowego, wpadającego w perłowy. Jest ona dosyć treściwa, z czym niektórzy mogą mieć problem. 


Nawet nie wiecie jaką mam wielką radość przy używaniu produktów marki Balea. Gdybym mogła to bym używała ich cały czas. Jakoś nie mogę przemóc się do tych z Rossmanna. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger