"Addicted. Podwójna namiętność." - Krista & Becca Ritchie.

Gdy po raz pierwszy dostałam tą książkę do ręki, pomyślałam sobie że to kolejna podróbka Greya. Sami sobie pomyślcie ile na rynku jest już takich pozycji? Sporo. Więc myślałam, że to kolejna taka pozycja. Jednak nie co się pomyliłam. 


Sama fabuła jest na swój sposób oryginalna. Jednak motyw udawania związku między dwójką przyjaciół, a potem przerodzenie tego w prawdziwą relację jest już trochę oklepany. Lecz autorki przełamały to dodając dwa poważne uzależnienia XXI wieku - od alkoholu i seksu. W samej książce nie ma za dużo opisanych scen tego ostatniego uzależnienia. Uwaga, spoiler! Zawsze takie książki kończą się happy endem, jednak ta kończy się na początku drogi do happy endu. Nie brakuje tutaj rodzinnych tajemnic i komplikacji oraz problemów. Jednak nie zabraknie siostrzanej miłości oraz bogatych dzieciaków. Książka sama w sobie jest lekko wciągająca, pisana typowo dla młodzieży. 


Okładka jest miękka i wykonana z tego materiału, co zawsze na nim zostają odciski palców. Zawiera 381 stron ujętych w 33 rozdziałach. Tak jak już wcześniej wspominałam, język to typowy dla literatury młodzieżowej. Nie zastajemy tam wybitnych opisów czy czegoś w tym stylu. Czcionka jest w sam raz do czytania. 



Jako lektura niezobowiązująca, polecę dla każdej dziewczyny oraz na typowe "odmóżdżanie" się. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger