Pani Bukowa "Weź się ogarnij".

Niedawno, a raczej chyba dawno bo prawie 1.5 roku temu, recenzowałam książkę Pani Bukowej "Wielki ogarniacz życia". Była dla mnie przyjemną lekturą i naprawdę nigdy nie uśmiałam się przy czytaniu książki, jak tutaj. Dlatego bez wahania zdecydowałam się na ćwiczenia Pani Bukowej. 


Jeśli kogoś nie zmotywowały powiedzonka Pani Bukowej to nie wiem co musi się stać. Może właśnie dlatego wydała ćwiczenia. W środku nich znajdziemy dużo zadań, które lekko przypominają mi o ćwiczeniach w klasach 1-3 podstawówki. Lecz to nie są takie rebusy czy coś jak w szkolnych ćwiczeniach czy wykreślankach, to są po prostu zadania Pani Bukowej czyli jak zawsze możemy spodziewać się dużo lenistwa, alkoholu, słodyczy oraz wpajania że jesteśmy najważniejsze. I wciąż przeciwstawia się wszystkim trendom światowym. Od teraz nie musimy już tylko czytać, ale także możemy zacząć "praktykować" styl życia autorki. 


Tak jak poprzednie książki, tak samo i ta jest rozmiaru A5 i ma okładkę papierową. W środku na 208 stronach znajdziemy masę łamigłówek, krzyżówek i rebusów. Trochę to przypomina mi bestseller "Zniszcz ten dziennik". 





Książka stanowi idealny prezent dla wszystkich fanów Pani Bukowej i będzie świetnym uzupełnieniem pozostałych książek. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger