Lakier do paznokci Eveline Color Edition nr 132.

Przez ostatnie kilkanaście tygodni cały czas bawiłam się hybrydą. Nie powiem, jest świetna. Ale mi się zamarzyło powrotu do tradycyjnych lakierów. Z dwóch powodów. Pierwszy bo chciałam by moje paznokcie odpoczęły od lakierów hybrydowych. A po drugie to znudziło mi się noszenie jednego koloru lakieru przez 3 tygodnie. Dlatego chciałam przetestować coś nowego. Mój wybór padł na lakier do paznokci od Eveline. Jest to mój pierwszy lakier z tej firmy. 


Pierwsze co mnie zaskoczyło to krycie. Wystarczy jedna warstwa by pokryć dobrze całą płytkę bez żadnych smug i prześwitów. Dużym tutaj plusem jest pędzelek. Jest on elastyczny i dosyć szeroki i można nim dobrze za jednym pociągnięciem pomalować płytkę. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani płynna. Po kilku tygodniach od otwarcia wcale nie zmienił swojej płynności. Także wielką zaletą lakieru jest jego pojemność bo za cenę około 10 zł dostajemy aż 12 ml produktu. Z trwałością mnie również zaskoczył bo trzymał się bez prawie żadnych odpryśnięć około 5 dni. Ma piękny i głęboki kolor takiej dojrzewającej maliny. Bez żadnych top coatów i utwardzaczy sam się w sobie błyszczy. 


Powrót do tradycyjnych lakierów i malowanie nimi to była miła odskocznia od hybryd. Nigdy nie powiedziałam "nie" zwykłym lakierom i kiedyś znowu powrócę by przetestować. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger