Ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco-ujędrniające 'Jagody acai' Antyoksydacja Ziaja.

Nigdy jeszcze nie miałam sposobności, aby testować serum odnośnie mojej szyi. Wiele słyszałam aby dbać o nią, bo dzięki niej tak naprawdę można poznać wiek kobiety. Nawet moja nauczycielka z podstawówki używała specjalnych poduszek do spania, aby nie mieć zmarszczek. 


Przyjemne uczucie nawilżenia dało się odczuć już od samego nałożenia produktu na skórę. Jest ona niezmiernie miła w dotyku. Nie ma uczucia ściągania, ani lepkości. Jest też super na twarz, o czym nie wspominałam na początku. Nie zrolował mi się wcale makijaż. Może przez to, że działał jak baza, skoro drugim składnikiem jest silikon. Nie zauważyłam, aby jakieś zaczerwienienia się zmniejszyły, albo zostały zredukowane. Nie miałam efektów ubocznych w postaci zapychania się czy wyprysków. Kolejną jego zaletą jest to że szybko wchłania się w skórę, co na prawdę ułatwia poranne przygotowywanie się. Posiada delikatny zapach, który jednak nie pozostaje z nami na długo. Opakowanie jest w sam raz, nie miałam problemów z zacinającą się pompką. 


Nie wiem czy czuję teraz potrzebę używania tego serum w tym momencie. Jest super, ale chyba nie dla mnie obecnie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger