"All I want for Christmas. Świąteczna zamiana miejsc" Beth Garrod.

Niby jest koniec listopada, ale ja już uwielbiam czuć podekscytowanie nadchodzącymi świętami. Chyba bardziej od świąt uwielbiam tą atmosferę i czas wyczekiwania. Dlatego u mnie nie może zabraknąć książek w klimacie świątecznym.



Mamy dwie bohaterki Holly z Wielkiej Brytanii i Elle ze Stanów Zjednoczonych. Totalnie dwie różne osobowości i inne cele na życie. Jednak ich życie i zamiana dzieją się w okolicach świąt Bożego Narodzenia. To wszystko dzieje się przez to, że Elle musi rozkręcić swoje konto tylko na podstawie wpisów o tematyce świątecznej, bo bierze udział w #Gwiazd15k. Holly kocha Gwiazdkę, obserwuje Elle na instagramie i właśnie porzucił ją chłopak. Widzimy jak  poprzez zamianę miejsc dziewczyny poznają i uczą się nowych rzeczy. Doceniają to co mają, ale przeżyją też inne przygody. 

Mimo, że jest to książka z gatunku literatury młodzieżowej to wciągnęła mnie na maksa. Dosłownie nie mogłam się doczekać finału i tego jak potoczą się losy dziewczyn. Podczas czytania naszło mnie kilka refleksji związanych z tym co mam teraz i jak czasami biegniemy za jakimś nierealnym celem. Z pewnością chciałabym wziąć udział w takiej zamianie miejsc, a zwłaszcza w okresie świątecznym.
 


Totalnie prosta okładka, bez skrzydełek i innych udziwnień. Rozdziały mamy pisane z dwóch perspektyw. Często też zawierają dni odliczane do Gwiazdki. Bardzo przyjemny język. Posiada 408 stron.



Polecę dla każdej miłośniczki świąt Bożego Narodzenia oraz dla każdej nastolatki, która myśli że followersy i lajki na instagramie są najważniejsze.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger