Odżywka rozplątująca Dream Long Elseve L`Oreal.

Nie mogę narzekać zbytnio na swoje włosy. Praktycznie oprócz nałożenia odżywki po umyciu, nie robię z nimi kompletnie nic. Dlatego całą pielęgnację skupiam właśnie na tych dwóch kosmetykach - szamponie i odżywce.


Pierwsze co mnie w niej urzekło to konsystencja. Nie jest ona zbyt zbita, ani nie płynna. Nie spływa z włosów. I przede wszystkim jest mega wydajna. Niewielka jej ilość wystarczy, aby na moje włosy do pępka, pokryć w całości. Bez problemu się spłukuje. Po wysuszeniu włosy są mega miękkie i przyjemne w dotyku. Wcześniej nie miałam problemów z rozczesywaniem włosów, więc nie zauważyłam tutaj wielkiej różnicy w rozczesywaniu włosów. Nie są one jakoś obciążone. Nie wywołuje efektu tłustych włosów, ani łupieżu. Zauważyłam, że trochę się stan poprawił. Jest mega zapach podczas mycia. Wszystko, co obiecywał producent jest zapewnione. 


 Jest super, moje włosy pokochały tą odżywkę, a ja czułam się jak gwiazda filmowa. W przyszłości do niej powrócę. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger