Szminka Matte Legend Lipstick od Avon.

Chyba ostatnio przeżywam jakiś szał na posiadanie szminek. Są świetnym elementem, który idealnie wykańcza  i nadaje to coś makijażowi. Nauczyłam się, że zawsze mam przy sobie szminkę i czuje się bez niej goła. 


Po pierwsze to wielkie wow, bo jest niesamowity efekt po pierwszym nałożeniu. Daje matowy wygląd i pozostaje długo na ustach. Nie ściera się łatwo. Jednak po zjedzeniu obiadu na moich ustach pozostały jej resztki. Nie miałam problemu z jej rozprowadzeniem po ustach. Posiada kremową konsystencję. Lekko podkreśliła mi suche skórki (ale to jak każda matowa szminka). Nie zauważyłam, aby nawilżała usta. Ja mam ją w odcieniu Statement, ale pozostała cała gama kolorów jest czarująca. Posiada delikatny zapach, powiedziałam bym że budyniu. 


Ostatni, ale nie mniej ważny jest wygląd opakowania. Jest zamknięta w przepięknie zrobionym, srebrnym pojemniku. Jest on solidny, zamyka się na kliknięcie. Warto tutaj jeszcze napomknąć o szlifie pomadki, która jest zrobiona na kształt diamentu. Do tej pory nie spotkałam się z czymś tak ładnym. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger