Urodzinowa pamiątka.

Nie tak dawno kończyłam 25 lat, to dość "okrągły" wiek. W tym wieku wiele moich znajomych jest już po studiach, bierze ślub. Znaczna większość zaczyna swoje samodzielne, dorosłe życie z poważną pracą. Często także występuje kryzys ćwierćwiecza, bo wtedy czeka większość życiowych zmian. Ja postanowiłam te urodziny spędzić trochę inaczej. Nadrabiałam także za poprzedni rok, kiedy zamknęli nas z powodu pandemii. 


Z okazji 25 pełnych obrotów wokół słońca postanowiłam przygotować 25 miłych niespodzianek dla siebie, które zrobię w miesiącu październik. Jedną z nich jest namacalne upamiętanie swojego istnienia. Zdjęcia na pewno w tej sytuacji wpisują się na pewno, ale chciałam czegoś bardziej wow. Czegoś, na co będę spoglądać codziennie i będzie mi przypominać, że jestem wyjątkową gwiazdką na niebie. Wybrałam totalnie coś prostego, a zarazem robiącego efekt. Padło na mapę gwiazd z datą, godziną i miejscem moich narodzin — klasyczna personalizowana mapa nieba.




Mogłam tam wpisać swój tekst oraz podać te dane. Moją małą uwagą jest to, że nie dokładnie odwzorowali współrzędne geograficzne do mojego miasta. To też może być po części moja wina, bo przy momencie akceptacji nie sprawdziłam dokładnie współrzędnych. Jednak, co jest super, to dostajemy projekt do akceptacji i możemy poprawić jeszcze przed drukiem. Kolejną pozytywną rzeczą jest możliwość wyboru koloru ramki lub wersji bez, a także rozmiaru (40x60, 50x70, 60x80). Wszystko przychodzi mega zapakowane w tekturę i stretch. Dodatkowo pleksa jest pokryta folią, która go zabezpiecza przed zarysowaniem. Papier, na którym jest wydrukowana mapa jest jakby ze strukturą. 


Taki plakat to świetny prezent na 25 urodziny, ale też i na inne uroczystości. Moja koleżanka z pracy po tym jak zobaczyła mój plakat to stwierdziła, że zrobi podobny na rocznicę ślubu dla swojego męża. Znajdziemy wiele pomysłów i inspiracji do stworzenia idealnego prezentu. Mamy różne rodzaje plakatów, możemy podzielić je na ze zdjęć, mapy podróży, mapy gwiazd. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger