Krem do twarzy typu anti-aging Face Cream Swederm.

Czasami zdarza mi się użyć kremu, który ma mnie zabezpieczyć przed zmarszczkami. Jednak to nie jest na razie jeszcze coś efektowanego, raczej takie małe zabezpieczenie.  


Pierwszą rzeczą jaką w nim odkryłam to ekspresowe wchłanianie się. Cera jest nawilżona i trochę odżywiona. Nie ma efektu tłustego filmu, nic się nie świeci. Nie ma efektu przesuszonej skóry, a przede wszystkim suchych skórek. Jest za to efekt promiennej skóry. Krem mnie nie zapchał i nie spowodował niedoskonałości. Na sam koniec zostawiłam kwestię zmarszczek, nie zauważyłam zbytniej różnicy, ale może troszkę jest na plus z ich zwalczaniem. Konsystencja jest w taka w sam raz. Nie było problemu z jej rozprowadzaniem po twarzy. 



Świetny kosmetyk, jednak nie skradł mojego serca jak na to liczyłam.
 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger