Maseczka #gwiżdż na pryszcz od Dermaglin.

Co jakiś czas na mojej twarzy pojawiają się niedoskonałości. Walczę z nimi stosując maść cynkową oraz olejek herbaciany. Jednak dodatkowo skusiłam się na zastosowanie maseczki anty-trądzikowej. 


Jestem zachwycona składem i dodaniem do zielonej glinki oleju kokosowego oraz konopnego. Posiada bardzo przyjemny zapach. Aplikacja przebiegła bez większych problemów, bo konsystencja nie jest za rzadka. Nie czułam żadnego dyskomfortu podczas jej trzymania na twarzy. Kosmetyk nie zapychał mi porów, nie podrażnił oraz nie uczulił. Zauważyłam lekkie zmniejszenie ilości występujących wyprysków. Cera po zastosowaniu jest ukojona, zmatowiona (przez pierwsze dni po użyciu nie widziałam by wydawała zbyt dużą ilość sebum) i lekko wygładzona. Jedyną wadą jaką zauważyłam to zbyt duża ilość produktu znajdująca się w saszetce. Spokojnie starczyło mi na dwa użycia. 


Zapewne powrócę do okazjonalnego stosowania jej.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger