Krio-maska zakwaszająca z wyciągiem z bursztynu od Jantar.

Dostałam ją przypadkowo od znajomej, po tym jak moje włosy były zniszczone po farbowaniu. Do tamtej pory nie miałam szans, aby kiedykolwiek skorzystać z firmy Jantar. 


Jestem zachwycona tym jak moje włosy są miękkie w dotyku. Oraz są tak lśniące. W składzie znajdziemy mnóstwo dobrodziejstw takich jak kwasy AHA, ekstrakt z bursztynu lub cytryny. Mogę śmiało powiedzieć, że moje włosy rozczesują się o wiele łatwiej po jej zastosowaniu. Po kilku użyciach zauważyłam jak stan moich włosów się poprawił i wyglądają na o wiele zdrowsze. 
Produkt jest zamknięty w tubce, jednak trochę trudno wyciskać z niego. Mimo tego łatwo rozprowadza się na włosach. Jest bezzapachowy oraz koloru białego. 


Nie wiem co czyni z moimi włosami, ale to jakaś magia, więc skuszę się ponownie na ten kosmetyk. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger