Esencja nawilżająca do cery mieszanej "różna damasceńska" Fitomed.

Jest to moja pierwsza esencja, więc byłam ciekawa jak to wszystko działa i jak to jest odmienne od olejków. Dla mnie było to coś innego oraz nie mogłam się doczekać stosowania. 


Pierwsze co mnie urzekło to przepiękne opakowanie oraz kolor produktu, tak samo jak zapach róży. Lekko się obawiałam stosowania kwasu hialuronianowego, ale nie było tak źle. Konsystencja jest tak jakby żelowa i leista. Sam produkt podobno ma się sprawdzić pod makijaż i do dziennego stosowania. Jednak ja stosowałam go zamiast toniku po demakijażu. Bardzo świetnie nawilżył i ukoił.  Twarz po zastosowaniu jest tak miła i przyjemna w dotyku. Można powiedzieć że napięta, ale w ten pozytywny sposób. Tak samo jak olejek miejski wchłania się szybko i nie pozostawia po sobie poświaty. 


Składniki/Ingredients: Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Pantenol, Rosa Canina Fruit Extract, Sodium Hialuronane, Sodium Alginate, Pnenoxyethanol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa, Ethylhexylglycerin, C.I.16255.

Esencję możecie zamówić tutaj.


Na pewno wrócę do tego małego cudu! Świetnie sprawdził się jako tonik, na pewno sprawdził się także jak krem i baza pod makijaż. Uwielbiam wielozadaniowe kosmetyki. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger