Regenerująca odżywka do włosów Schwarzkopf Beology.

Jak zapewne wiecie, w notce o szamponie, pisałam o tym jak mam bardzo zniszczone włosy. Próbuje wiele dla nich zrobić, by uniknąć ścinania moich długich włosów. Dlatego jak się pojawiła nowa seria od Schwarzkopf Beology to chętnie przetestowałam. 


Pachnie nieziemsko, ale to chyba takie kosmetyki kuszą mnie do używania ich. Działa tak samo na włosach. Po zastosowaniu są odżywione i zregenerowane. Tak jak obiecywał producent. Dodatkowo moje włosy odzyskały zdrowy blask i łatwość rozczesywania. Są miękkie, sypkie i przyjemne w dotyku. Chociaż z wydajnością to jest tak średnio. Na moje włosy do prawie pasa muszę zużyć więcej niż innych z gęstszą konsystencją. Przez co szybko się zużywa. 


Butelka jest w stylu glamour. Ma przepiękny kolor fuksji wraz z złotą zakrętką. Posiada poręczną zakrętkę na "pyk". Konsystencja jest w sam raz. To 400 ml wersja. 


Za taką cenę (ponad 30 zł) nie wiem czy zakupię podobnie. W niższej cenie mam podobne odżywki. Ale nie patrząc na kwestię ceny to jest super i chciałabym ponownie ją używać. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger