Tonik płatki róż od Ziaji.

Jestem fanką od wielu lat produktów Ziaji. Są polskiej marki, nie uczulają mnie i nie posiadają zbytnio wygórowanej ceny. No i są dostępne praktycznie wszędzie. Dlatego kiedy skończył mi się esencję różaną to powróciłam ponownie do toniku ziaji


Jestem zadowolona z efektu, który otrzymuje dosłownie chwilę po użyciu. Zastosowany chwilę po użyciu żelu do mycia twarzy daje lekkie nawilżenie, odświeżenie i dobrą tonizację cery. Po zastosowaniu jest przyjemna w dotyku i przynosi ulgę. Nie czułam żadnego efektu ściągniętej skóry oraz lepkości skóry. Nie zauważyłam także abym dostała jakiś wyprysków czy miała reakcję alergiczną po stosowaniu. Zapach jest praktycznie nie wyczuwalny, nie pozostaje on na skórze. 
Jest bardzo wydajny, opakowanie posiadam już kilka tygodni, a stosuje codziennie i wciąż mam jeszcze dobre pół opakowania. Przy czym nie wylewam go na wacik, tylko przelałam do butelki z atomizerem i psikam delikatną mgiełką na twarz.


Z wielką przyjemnością wrócę do tych produktów. Na razie nie umiem nic lepszego znaleźć dla mojej cery oaz nie wyobrażam sobie innego produktu do stosowania na noc. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger