Odżywka do włosów zniszczonych Dove Nutritive Solution Intense Repair.

Jestem w nieustannym poszukiwaniu swojego KWC do włosów. Po prostu chcę uzyskać tylko efekt włosów po fryzjerze w domu. Trochę to męczące i irytujące, kiedy liczy się na cud, a wychodzi co innego. 


Wraz z połączeniem z szamponem, sprawia że moje włosy są pełne blasku. Widać, jak bardzo poprawił się ich stan oraz wygląd. Nie zauważyłam, aby moje włosy stawały się bardziej przesuszone, albo oklapnięte po tym produkcie. Pozostawia na włosach delikatny zapach. Nie miałam większego problemu z rozprowadzaniem jej na włosach, co czasami bywa uciążliwe w innych odżywkach. Zaletą tego kosmetyku jest to, że włosy stają się łatwe do rozczesania oraz miękkie w dotyku. Nie miałam także większych trudności przy układaniu włosów po zastosowaniu odżywki. 


Butelka posiada świetny kształt, dobrze się ją trzyma w czasie nakładania kosmetyku na włosy. Uwielbiam tą minimalistyczną szatę graficzną. Dodatkowym plusem, jest to, że jak stoi na nakrętce to mamy pewność to wykorzystamy wszystkiej produkt. Konsystencja jest zbita i twarda, nie za bardzo lejąca się. 


Jestem oczarowana produktem, zakupię go tylko jak znajdę w atrakcyjnej cenie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger