Antycellulitowa kuracja 8w1 modelująca sylwetkę od Eveline.

O podobnym produkcie Eveline usłyszałam już kilka lat temu, jednak nie miałam szansy by go wcześniej przetestować. Teraz nadarzyła się okazja ku temu, zwłaszcza że zauważyłam pojawiający się cellulit na moich udach. 


Wrażenia po pierwszym użyciu? Efekt chłodzenia oraz zapach przypominający maść po ukoszeniu owada albo coś w tym stylu. Można stosować na różne partie ciała, nie tylko na uda, ale także na ramiona, brzuch, talia, boczki, pośladki i bryczesy oraz co ciekawego dla mnie, ma pomagać z rozstępami. Stosowałam na brzuch oraz całe uda, codziennie rano i wieczorem, tak jak zalecał producent. Mogę powiedzieć, że widać efekty i to większe niż się spodziewałam. Powoli zniknęły wszystkie niedoskonałe partie ciała, z którymi miałam problem. Duży plus za skład, jest wegański, więc miałam świadomość, że nie muszę smarować się chemią. Zauważyłam tutaj zieloną herbatę, chronellę i spirulinę, które nota bene stosuje się przy odchudzaniu. 


To jest jeden z lepszych produktów na walkę z cellulitem, na pewno do niego powrócę.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger