Regenerujący szampon do włosów Schwarzkopf Beology.

Testowałam już wiele produktów do zniszczonych włosów. Już po ostatnim razie miałam się poddać i ściąć włosy. Nic nie zadziałało na moje włosy w 100 %. Dobrze że się wstrzymałam bo mam nowy produkt który może mi pomóc. Bowiem jest to nowa linia Beology Schwarzkopf. 


Szampon jako tak nie regeneruje moich włosów. Na pewno w połączeniu z odżywką i resztą produktów działa swoje. Osobno - nie. Sam w sobie dobrze myje włosy i je oczyszcza. Spłukuje się bez problemu. Nie wywołał u mnie podrażnień, ani łupieżu. Nie obciąża włosów i ich nie przetłuszcza. Stanowi gruntowne przygotowanie na dalszą pielęgnacje.  Podczas mycia włosów nie plącze ich. Po zastosowaniu samego kosmetyku włosy są takie naturalne i o zdrowym wyglądzie. 


Produkt (jak i reszta) są w takich a'la luksusowych opakowaniach. Każda linia ma swój kolor. Prześlicznie wyglądają na półce w łazience. Otwiera się na "klik". Na co trzeba uważać w kosmetyczce bo może się niespodziewanie wylać. Konsystencja jest typowa jak dla każdego szamponu. 


Za taką cenę to chyba nie kupię ponownie. Zwłaszcza że z podobnym składem mogę znaleźć taniej i tak samo przyszykuje mi włosy na resztę pielęgnacji. Jeśli był tańszy to by gościł na mojej łazienkowej półce. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger