Lekki krem odżywczy Nivea Care.

Podczas już wcześniejszego zakupu kremu Nivea Soft zastanawiałam się nad wyborem tego.  W sumie wtedy nie widziałam takich większych różnić między tymi kremami. Musiałam chyba poczekać (i dojrzeć, hahaha) dwa lata by dokonać zakupu Care. 


Idealne nawilżenie. To jest pierwsza moja myśl, która przychodzi mi na temat tego kremu. Moja skóra go uwielbia. Szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości. Sama aplikacja jest dla mnie przyjemna i subtelna. Czuje się wtedy taka odprężona. Nie zauważyłam, aby podkład "gryzł" się z kremem. Skóra po użyciu jest miła i gładka w dotyku. Posiada lekki, delikatny zapach, który niestety nie przenosi się na cerę. Jest naprawdę wydajny. Mnie nie uczulił. Nie zauważyłam by zapchał pory. 


Krem jest zapakowany w przepięknym pudełeczku. Jest dla mnie eleganckie. Z zewnątrz jest matowe. Pasuje idealnie do dłoni. Zmieści się do każdej kosmetyczki. Konsystencja jest typowa dla każdego kremu, zwłaszcza podobna dla Soft. 


Na pewno do niego kiedyś powrócę. Mam ochotę teraz znowu powrócić do Nivea Soft. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger