Krem do twarzy Nivea Soft.

Kiedy zmienili opakowanie mojego kremu dla dzieci babydream, zmienił się także skład. Przestał być już nawilżający, a stał się natłuszczający. Zmuszona, zwłaszcza w okresie letnim, na szukanie zamiennika. Rozważałam zakup Nivea Soft lub Nivea Care. Wybór padł na pierwszy. 


Krem ideał, mogę śmiało powiedzieć. Nawilżanie i pielęgnacja na 100%. Cera jest delikatna i gładka. Nie bieli skóry, daje taką na początku bezbarwną otoczkę, lecz szybko potem się wchłania. Dobrze się sprawdza pod makijażem - pod podkładem i pudrem, jak i pod samym pudrem. Nigdy mnie nie zapchał, nie podrażnił i nie uczulił. Kiedy nie nałożyłam go przez 2-3 dni, to widać że moja skóra się o niego domagała, bo szybko wchłonęła nałożony krem. Nie pozostawia uczucia lepkości. 


Konsystencja jest lekka. Szybko się rozprowadza. Kolor biały. Delikatny zapach. Zaletą też jest opakowanie. Gdzie możemy zużyć produkt do końca. 


Dostałam to na co oczekiwałam. Idealnie zastąpił babydream. Do tego nie muszę już chodzić do rossmanna, a mogę go zakupić w każdym supermarkecie czy drogerii.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger