Shinrin yoku czyli japońska sztuka czerpania mocy z przyrody.

Po powrocie do Polski zmieniłam swoje życie - remont pokoju, zmiana otoczenia. Dlatego postanowiłam także powrócić do natury i spróbować się relaksować na łonie natury. Zamiast sięgać po papierosy czy alkohol. Dlatego zdecydowałam się na pozycję o filozofii shinrin yoku. 


Opowiada o tym jak oczyścić umysł z nie potrzebnych myśli. Czy nie zgubić się w lesie. Możemy znaleźć także trochę informacji o samej sztuce. Dowiemy się jak nabrać kondycji fizycznej czy które rośliny pomogą nam zachować ten stan ducha w domu. Książka ogromnie oddaje to co powinno się w niej znaleźć. Ja, bez żadnej wiedzy dowiedziałam się prawie wszystko co powinnam wiedzieć na sam początek. Pomogło mi się zrelaksować, skoncentrować i skupić na swoich celach. 


Książka posiada przepiękne fotografie. Uwielbiam podczas czytania zatracać się w pięknie przyrody. Jest w twardej oprawie. Język jest dosyć zrozumiały i łatwo się czyta. Jedyną tutaj przeszkodą jaką napotkałam to małe litery. Mogły by być rozmiar większe. Zachowała lekką i powiewną estetykę. 



Książka jest chyba odpowiednia dla wszystkich. Zwłaszcza dla osób żyjących zgodzie w naturze i chcących znaleźć sposób na relaks i spędzanie czasu w naturze. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger