Serum olejowe odżywcze Fitomed.

Chyba po raz pierwszy w życiu miałam okazję używać serum. Nigdy jakoś specjalnie nie przywiązywałam wagi do pielęgnacji twarzy. Krem, peeling, maseczka wystarczały mi w zupełności i byłam w 100 % zadowolona. Ostatnio postanowiłam wzbogacić pielęgnacje o serum olejowe, aby urozmaicić i odżywić. 


Serum przychodzi w pięknym opakowaniu. Po raz pierwszy chyba mi się zdarzyło by zachwyciłam się opakowaniem tak bardzo jak teraz. Niby to zwykła brązowa, szklana butelka wraz z pipetą. Ale przy tym ostatnim mamy dodany ładny złoty pasek i czarną gumkę. To właśnie dodaje elegancji. Sam produkt w sobie jest dosyć wydajny. Na pokrycie i rozmasowanie na twarzy wystarczy dosłownie pół pipety (opakowanie ma 15 ml). Po zastosowaniu moja cera jest nawilżona i odżywiona. Świetnie mi się sprawdza po bardzo złuszczających czy wysuszających maseczkach. Nie posiada zapachu oraz szybko się wchłania. Stosuje go na noc, więc nie wiem jak by się sprawdzał pod makijaż. W tej kwestii miałam by małe obawy czy by nie gryzł się z podkładem. 

Skład INCI: Persea Gratissima (Avocado) Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Linseed Acid, Capryloyl glycine, Hippophae Rhamnoides Oil, Retinyl Palmitate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract; Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ubiquinone


Serum już wpisało się w moją pielęgnacje twarzy. Nie wyobrażam sobie bez niego życia. Moja cera wygląda teraz lepiej niż kiedykolwiek. A opakowanie wykorzystałam jako olejek do skórek przy robieniu hybrydy. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger