Kąpiel perełkowa do stóp Delia Good Foot.

Już wcześniej używałam soli do kąpieli  do moczenia stóp. Przynosiła nie zbyt dobry efekt, po prostu po jej użyciu moje stopy miały dziwny zapach. Dlatego  teraz zdecydowałam się na taką przeznaczoną tylko do stóp. Wybór oczywiście padł na polską firmę Delia. 


Zawiera 45% mocznika, który idealnie nam złuszcza martwy naskórek. Stopy po kilkunastu minutach moczenia stają się perfekcyjnie przygotowane do dalszych zabiegów. Zapach jest delikatny i subtelny, więc idealnie odpręża i relaksuje. Nogi po nim tak dziwnie (jak już wcześniej wspomniałam) nie pachną. Nie wysusza, ani nie podrażnia skóry. Tak jak obiecał producent po takiej kąpieli szybciej mogę usunąć martwy naskórek, nawet taki ten najgrubszy. 


Skład. 


Z racji mojego kosmetycznego minimalizmu oraz chęci zredukowania tony kosmetyków w łazience nie pozwolę sobie na ponowny zakup. Ale gdyby nie to już dawno wylądowała by w moim koszyku. Chociaż dla chcącego nic trudnego i z produktów, które posiadamy w domu będziemy mogli przygotować taką sól. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger