Średnioziarnisty peeling do ciała `Czekolada i kawa` Baltic Home Spa Wellness Ziaja.

Kiedyś strasznie nie lubiłam peelingów do ciała, nie rozumiałam całkowicie ich sensu istnienia. Jednak ostatnio się w nich zakochałam i totalnie przepadłam, a zwłaszcza kiedy przychodzi moment aplikacji na ciało. 


Po otworzeniu pojemnika wpada do nas taki cudowny słodki zapach kawy i czekolady. Nie jest on taki chemiczny. Totalnie się relaksuje podczas używania. Cudownie zwalcza martwy naskórek i sprawia, że skóra jest wygładzona. Dodatkowo sprawia, że skóra jest nawilżona oraz pełna blasku. Ma taką przyjemną w dotyku konsystencję, jest trochę zbliżony do masła do ciała. Wspaniale się aplikuje na ciało i nie miałam problemów ze spłukaniem. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Opakowanie jest zabezpieczone sreberkiem, więc nikt nam nie wetknie pazurów w sklepie. Łatwo wyjmuje się z niego produkt i ma przepiękną szatę graficzną. 


 Uwielbiam, kocham. Na pewno kupię ponownie! 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger