"Maestro" Justyna Mietlicka.

Ta książka trafiła trochę do mnie przypadkiem. Jednak postanowiłam dać jej szansę i przekonać się do niej. 


Sięgając po tą książkę spodziewałam się kolejnego kryminału czy jakieś historii, która znajdzie swoje rozwiązanie na ostatniej stronie. Jednak okazało się całkowicie inne. Mamy świat artystów, a dokładniej muzyków. Dodatkowo są obecne media, a z tym idzie rozgłos. Potrafią jednym artykułem czy zdjęciem zniszczyć człowieka. Wiele wątków na koniec książki pozostaje wciąż otwarte. Nie możemy się także dowiedzieć jak kończą się poboczne historie. Mimo wszystko spodobała mi się wielowątkowość książki i ukazanie różnych bohaterów na kartkach. 


 Książka jest napisana językiem dosyć artystycznym, jednak przystępnym do czytania. Nie jest za ciężka, więc można zawsze mieć ją przy sobie do czytania. Ma równo 300 stron.

Polecę dla każdego, co lubi ciekawe historie do poczytania na wieczór.



Post we współpracy z wydawnictwem Zysk i S-ka.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger