Kremowy żel pod prysznic bebeauty Velvet Orchid & Argan.

Myślałam, że rozwiązanie dużego żelu z pompką będzie w sam raz pod prysznic, dlatego zakupiłam ten żel. Jednak samo opakowanie nie spełniło moich oczekiwań. 


Tak jak już wspomniałam na początku, jestem totalnie zawiedziona pompką. Niestety, wydziela zbyt mało produktu i czasami trzeba nacisnąć kilka razy, aby dostać wystarczającą ilość. Myślałam, że wyreguluje sobie dzięki nią odpowiednią porcję, ale niestety nie do końca tego doświadczyłam. Po za tym sam kosmetyk jest super. Posiada subtelną, kremową konsystencję. Super się pieni (jak nałoży się sporo produktu na rękawicę do peelingu) i myje ciało. Delikatny zapach unosi się podczas mycia. Nie wysusza skóry. Nie zauważyłam, aby ją jakoś specjalnie nawilżył. Żel (możliwe, że przez tą pompkę) jest w miarę wydajny. 


Sam kosmetyk jest super, ale niestety opakowanie do kitu, dlatego chyba się nie skuszę ponownie. Chyba, że wyrzucę pompkę.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger