Balsam do stóp i paznokci N*36.

Ostatnio moje stopy były strasznie suche. Nie pomagał im balsam do ciała, którym się smaruje codziennie. Postanowiłam sięgnąć po krem dedykowany stopom i poprawić ich stan.


Po pierwszym użyciu doświadczyłam że moje stopy pozostały na dłużej nawilżone. Jednak trzeba stosować regularnie, by było widać efekty. Nie pozostawiał takiej lepkiej, przezroczystej warstwy. Skóra jest zmiękczona i miękka w dotyku. Zauważyłam, że świetnie odświeża skórę stóp, lecz nie ma zbyt wielkiego szału wraz z efektem wow. Nie ma zbyt takiego mocnego działania, aby nasze stopy stały się od razu pupcią niemowlaka w dotyku. Sam kosmetyk jest wydajny oraz starcza na długo. Skład jest  przyjazny. Konsystencja jest taka w sam raz, idealna do smarowania. Posiada delikatny zapach. Znalazłam swój w kauflandzie, więc nie ma problemu z dostępnością, ani także cena nie odstrasza. Opakowanie jest estetyczne, produkt zamknięty w tubie.  


Możliwe, że do niego powrócę. Chciałabym też wypróbować inne kremy do stóp. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger