Wzmacniające serum do rzęs Kerabione.

Niedawno zdjęłam sztuczne rzęsy. Mimo że wyglądałam w nich totalnie przepięknie, to męczyłam się z nimi. Dlatego postanowiłam zadbać o swoje własne i skusiłam się na serum, które miało dać mi wachlarz rzęs. 


Swoje opakowanie zakupiłam na stronie zakupto.eu - https://zakupto.eu/kerabione-serum-do-rzes.


Tak jak w przypadku stosowania tabletek z kerabione, tu też trzeba być cierpliwym na efekty. Pierwsze różnice zauważyłam dopiero po dwóch tygodniach stosowania. Mniej rzęs wypadło i nie łamały się. Tak jak obiecuje producent, to nasze rzęsy są mocne, gęste i wydłużone. Serum jest wydajne, po kilkunastu dniach stosowania nie zauważyłam, żeby aż tak dużo produktu ubyło. Przede wszystkim, o czym powinnam napisać na początku, to nie zauważyłam, aby sklejało rzęsy. Nie miałam też reakcji alergicznych. Jednak kiedy stosowałam krople do oczu, to nie stosowałam serum. 


Opakowanie do złudzenia przypomina eyeliner i nawet jest taki sam sposób aplikacji. Trochę żartem, można nauczyć się tak rysować kreski podczas wieczornej aplikacji. Samo w sobie opakowanie jest wytrzymałe, spadało mi kilka razy i nic się nie stało.  


Z tym kodem dostaniecie rabat w sklepie 
zakupto.eu  na zakup produktów z linii kerabione - WIOSNA509e

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger