Nawilżający sorbet do rąk Fluff Superfood Watermelon.

Po raz pierwszy spotkałam się z czymś takim jak sorbet do rąk. Słyszałam już o masełkach i innych balsamach. Ale sorbet? Nigdy w życiu. Niedawno był na promocji w rossmannie, więc się na niego skusiłam, zamiast na zwykły krem do rąk. 


Nie wiem dlaczego, ale ciągle urzeka mnie zapach kosmetyków. Zawsze to podkreślam i tym razem nie mogło być inaczej. Od samego początku uderzył we mnie po prostu smak arbuza. Nie mogę tego ująć inaczej. Ma bardzo delikatną konsystencję, taką trochę lejącą się i jest ona żelowa. Kolor jest taki mdły zielony. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej warstwy lepkości. Mimo to jest mało wydajny. Zakrętka może trochę sprawiać kłopotu, bo nie jest przymocowana do opakowania. Najważniejsze - nawilżenie utrzymuje się do kilku godzin. Chciałam pochwalić za skład, szatę graficzną oraz to, że jest produkowany w Polsce przez polską firmę. 


Zastanawiam się czy powrócę do tego produktu, mimo że mnie jakoś nie zawiódł to jestem na nie.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger