Szampon do włosów ze skłonnością do wypadania Kerabione.

W ostatnich tygodniach widziałam jak co raz więcej włosów wypada podczas zwykłego poprawiania gumki na włosach, czesania czy chociażby mycia. Na poduszce widziałam także pojedyncze włosy. Mimo stosowania tabletek kerabione, postanowiłam dopomóc szamponem do włosów




Pierwsze na co zwróciłam uwagę to dobry skład i brak SLS na początku, co już dało mi pozytywne wrażenie o szamponie. Kosmetyk jest treściwy, gęsty i dobrze wsmarowuje się go we włosy. Pachnie tak delikatnie, trochę ziołowo, trochę kwiatowo. Nie miałam problemów ze spłukaniem go z włosów. Po umyciu włosy są ładne, nie puszą się i przede wszystkim nie wypadają. Powinnam o tym wspomnieć na początku, ale to jest po prostu to takie niesamowite, że nie widzę wokół siebie swoich wypadniętych włosów. Nie wysuszył skóry głowy, nie wywołał łupieżu czy swędzenia, a także innych reakcji alergicznych. 



Z tym kodem dostaniecie rabat w sklepie zakupto.eu  na zakup produktów z linii kerabione - WIOSNA509e

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger