Tabletki Kerabione dla włosów i paznokci.

Dla mnie paznokcie i włosy to moja wizytówka. Staram się zawsze o nie dbać, by czuć się piękną, a przede wszystkim pewną siebie. Naturalnie mam łamliwe włosy i paznokcie, więc sięgnęłam po tabletki wraz z odpowiednią suplementacją do włosów, skóry i paznokci. Wybrałam te marki kerabione, do zakupu tutaj



Przez kilka dni nie widziałam poprawy, dopiero po tygodniu widziałam delikatną różnicę. Dlatego od razu nie trzeba być sceptycznie nastawionym, bo od razu nie zauważyłam efektów wow. To dzieje się stopniowo i tutaj cierpliwość popłaca. 
Widzę jak podczas czesania wypada mi mniej włosów, są jakby grubsze i mniej łamliwe. Po około dwóch tygodniach zauważyłam pojawiające się baby hair. 
Odnośnie paznokci to stały się mniej łamliwe i bardziej twardsze. Już się nie zadzierają przy byle jakiej okazji. Cokolwiek bym nie robiła to nic się nie dzieje. 
Skóra stała się bardziej promienna i taka delikatniejsza w dotyku. Jej stan jest naprawdę lepszy i tak samo z wyglądem.


Skład (wystarczy kliknąć w zdjęcie i się powiększy). Ich działanie jest potwierdzone przez Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).


Z tym kodem dostaniecie rabat w sklepie zakupto.eu  na zakup produktów z linii kerabione - WIOSNA509e

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger