Bubble tea w domu!

Czasami siedząc w domu tęsknię za tym, co było wcześniej. A zwłaszcza za możliwością wychodzenia do galerii, możliwością spotkania się tam z przyjaciółkami i zamawiania samych dobroci. Nie mogłam znieść tęsknoty za bubble tea, więc postanowiłam zrobić ją sama w domu. W końcu co może być w tym trudnego? 



W swoim zestawie miałam malinowe kuleczki i arbuzowy koncentrat. Wzięłam także kubki i słomki, które są sprzedawane w zestawach po 15 sztuk. Później można wykorzystać je np. do pikowania sadzonek warzyw do ogrodu, albo zrobić inne ciekawe rzeczy DIY. I wcale nie trzeba od razu wyrzucać. 


Byłam zaskoczona, w sumie to nadal jestem tą szybkością i łatwością wykonania samemu bubble tea w domu. Myślałam, że będzie to o wiele bardziej skomplikowane. W smaku jest niemal identyczna jak ta z wyspy w centrum handlowym. Jest to zapewne spowodowane brakiem kostek lodu i shakera. Jednak ta zimowa wersja też mi przypadła do gustu. Ciągle ją robię, zwłaszcza wtedy kiedy mam się uczyć do egzaminów. Składniki są o dobrym składzie, a przede wszystkim naturalnym. Podczas przechowywania w lodówce nic się nie stało. 


Swój zestaw do zrobienia bubble tea możecie zamówić tutaj - bubbletea-sklep.pl.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger