Botaniczny krem do rąk malwa ogrodowa od CPR.

Jak już wcześniej wspominałam przy poprzedniej recenzji kremu do rąk z Dove, zafascynowałam się kremami do rąk. Dopiero odkrywam jak wiele wspaniałych kosmetyków jest obecnie na półkach. 


Mam ciągły problem z przesuszonymi dłońmi od płynów dezynfekujących, więc nawet dwa razy dziennie smaruje dłonie. Co kiedyś dla mnie było szaleństwem, bo wystarczało mi raz na kilka dni. Krem od marki Cztery Pory Roku jest bardzo treściwy i posiada subtelny zapach. Efekt nawilżonych dłoni utrzymuje się przez większość dnia. Jednak na początku miałam lekki problem z rozprowadzaniem na dłoniach, bo jest aż taki gęsty. Nie wywołał u mnie żadnych alergii, ani podrażnień. Na plus jest to, że dosyć szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Opakowanie jest w miarę wydajne. No i ta szata graficzna jest przepiękna.


Z przyjemnością wypróbuje inne warianty tego kremu do rąk. To jest jedna z lepszych rzeczy jakich używałam do nawilżenia dłoni.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger