7 ulubionych tekstów na 7 lat bloga.

Nadal do mnie to nie dociera, ale to już siedem lat bloga. Nawet nie wiem kiedy minął, ostatnie lata po prostu przeleciały mi w mgnieniu oka. Odczuwam to też po ilości opublikowanych notek, a jest ich aż 642! To prawie 100 rocznie. To też widać po stylu moich postów. Kiedyś próbowałam zmieniać, poprawiać, usuwać notki. Teraz są takie, bo ja taka kiedyś byłam. 

Nie chciałam, aby ta notka była bezwartościowa, więc pomyślałam, aby wstawić 7 moich ulubionych postów. Kolejność będzie przypadkowa. Nawet nie wiecie jak trudno było wybrać tą siódemkę, bo jeśli bym mogła, to pewnie byłoby z 50! 

1. Kiedyś lubiłam robić typowe dni ze mną, bo wcześniej nie było instastory. Żebym jeszcze robiła instastory. Po prostu piszę to co się dzieję u mnie na twitterze. Bardzo lubię ten z dnia kiedy zostałam kierowcą. 



2. Jest tu najwięcej postów z kategorii beauty. W sumie dzięki blogowaniu nauczyłam się masę rzeczy o kosmetykach. Napisałam ogromną ilość recenzji. Ale najbardziej mnie urzekł ten sprzed 5 lat post o pielęgnacji twarzy, bo w prawdzie nie wiele się zmieniło. 



3. Po raz kolejny dzięki blogsferze dowiedziałam się o minimalizmie, było to praktycznie na początku prowadzenia bloga. Sama tutaj dokumentuje postępy tego jak to u mnie wygląda. 



4. Wiele nauczyłam się o sobie. Potwierdzeniem tego są notki, w których mówię że już nie chcę być perfekcjonistką i nie odkładam niczego na później. 




5. Dużo podróżowałam, skąd zawsze starałam się pisać notki o swoich przemyśleniach związanych z danym miejscem. Jednak często też porównywałam ceny i pokazywałam jak wygląda przykładowy sklep w danym państwie. 



6. W międzyczasie pojawiła się moja miłość do książek. Zaczęłam publikować niezmierzoną ilość recenzji i dzielić się tym co czytam. Jedną z moich ulubionych recenzji jest ta: 



7. Ostatnio zaczęłam przygodę z bullet journal, nadal w tym jestem początkująca. Jednak rozwijam i będzie więcej notek o tym. 




Musiałam, po prostu musiałam. Przełamywałam tutaj wiele dla mnie rzeczy, aby wyjść ze swojej strefy komfortu. Jednym z takich momentów jest tekst o pierwszym locie samolotem. 



No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger