Szampon do włosów zniszczonych Dove Nutritive Solution Intense Repair.

Próbowałam wiele już szamponów, które miały poprawić stan moich włosów, by wyglądały jak te z reklamy. Nie zawsze mi się to udawało, dlatego wciąż szukam kolejnych i kolejnych kosmetyków, aby mnie w końcu oczarowały. A zwłaszcza, że do tej pory jeszcze nie miałam okazji, by używać kosmetyków do włosów dove. 


Już po pierwszym myciu miałam szansę, by zauważyć jak moje włosy są wygładzone i nie puszą się.  W dotyku włosy pozostają miękkie, jakby prosto po wyjściu od fryzjera. Po umyciu na włosach pozostaje charakterystyczny, delikatny zapach. Ważną tutaj zaletą jest to jak bardzo wydajny jest ten produkt, naprawdę wystarczy niewielka ilość do powstania dużej ilości piany. Wymagałam również, by szampon pozostawiał moje włosy oczyszczone i pełne blasku - to również udało mu się spełnić. Nie zauważyłam, aby moje włosy były po nim bardziej przetłuszczone lub obciążone. Po tym kosmetyku nie miałam problemu z rozczesaniem włosów, zbytnio również się nie plątały. Dodatkowym atutem, jest to że łatwo się spłukuje. 


Spodobała mi się minimalistyczna szata graficzna produktu. Na łazienkowej półce wpasowuje się w kafelki. Butelka posiada fajny kształt, który jest łatwy do utrzymania, mimo dużej pojemności (400 ml). 


Jestem zachwycona produktem, będę go łapać na promocjach. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger