Marta Bartosik "Jak myśleć pozytywnie".

Jak już wcześniej pisałam to ciągle miałam etapy, kiedy próbowałam sztywno narzucić sobie zmianę i odciąć się. Robiłam to przeważnie na siłę i bez większego przemyślenia. No i planu. Te zmiany były na siłę. Jednak nauczyłam się kilka rzeczy o sobie, ale potrzebowałam w tym momencie czegoś, co mi pomoże to wszystko zrozumieć i usystematyzować. Takim czymś jest dla mnie ebook o pozytywnym myśleniu i nastawienia stworzony przez Martę Bartosik.


Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam tą publikacją to pomyślałam, że to kolejna książka typu „uśmiechaj się, tylko positive vibes”. Musze się też przyznać, że podchodziłam do niej trochę sceptycznie i obawiałam się, co ona przyniesie.

W tym momencie muszę się odnieść do tego, że cieszę się, że powstaje, co raz więcej ebooków, a nie książek w formie papierowej. Nie dość, że można ją mieć zawsze przy sobie, to jeszcze jest to mega ekologiczne. Ebook jest w formie pdf, czyli otworzymy to na każdym urządzeniu, bez większych wymagań programowych.

Spodobała mi się szata graficzna, w środku są cudowne fotografie. Jest ona po prostu delikatna, utrzymana w jasnych, pastelowych kolorach. Język jest łatwy i przyjemny w czytaniu. Cena jest przystępna do treści. Nie jest zbytnio wygórowana.



W środku znajdziemy 21 zadań, czyli akurat na 3 tygodnie zmian. Tak jak już wspominałam, większość rzeczy podświadomie już znałam i wiedziałam. To właśnie ten ebook pozwolił mi na usystematyzowanie tego wszystkiego i dokładne przeanalizowanie. Są to proste i nieskomplikowane ćwiczenia, które będą idealne dla każdego, kto chce zacząć myśleć pozytywnie. Ja sama nie sądziłam, że większość rzeczy będzie do mnie pasować. W momencie czytania byłam po prostu w szoku, jak z każdą stroną byłam, co raz bardziej przekonana do zmiany nastawienia myślenia. Też tutaj plusem jest wstawienie spisu treści na początku, a nie na końcu publikacji. Dzięki czemu mamy możliwość na starcie zapoznania się z tym, co będziemy czytać. Kolejną zaletą jest to, że mamy w każdym „rozdziale” ćwiczenia, które pomogą nam się przybliżyć do celu, a nie ma samej suchej teorii. Kolejność jest też ważną rzeczą, bo mamy stopniowo ułożone. Jest to poniekąd dosyć istotna kwestia, bo pokazuje w jaki sposób mamy się zmieniać.

Nie chcę się zbytnio rozpisywać o ćwiczeniach, bo jeśli miałam by omówić każde to zdradziłam bym całą książkę. W pierwszym zadaniu od razu mi się spodobało, bo pozwala na oczyszczenia i pokazanie, że dobro nadal istnieje, tylko trzeba to zauważyć. Przy okazji mamy też dobrze wytłumaczoną każdą rzecz, np. czym są afirmację. Jest dużo skupiania się na własnych emocjach i ich analizowania. Każde ćwiczenie jest na coś nastawione i po prostu ma nam pomóc też lepiej zrozumieć siebie. Tak jak już pisałam, ćwiczenia są ułożone etapami, które mają swoją określoną kolejność. Ogromnym plusem jest to, że mamy dodatkowo dużą ilość materiałów do pobrania ze strony internetowej Autorki. W ebooku znalazły się do tego odnośniki w postaci linków. Treść jest rozbudowana i dogłębnie opisana. Dowiedziałam się masy nowych rzeczy. No po za praktykowaniem wdzięczności, co już robiłam wcześniej. A co najważniejsze to nic się nie powtarza. Autorka powiązała ze sobą ważne kwestie. Jeszcze warto wspomnieć, że ćwiczenia są różnej długości i jest wielka różnorodność. Mamy także wspomniane o odżywianiu! Chyba jedyną wadą, bardziej tym, co do mnie nie przemówiło, było ćwiczenie z motywującymi cytatami. Są dla mnie trochę takie grażynowate i nie czuje się z nimi dobrze.




Celem książki jest zbudowanie prawdziwego pozytywnego myślenia i nastawienia. Jestem przekonana, że to się świetnie udało Autorce. Na pewno wiele osób skorzysta z tego i zmieni swoje życie na lepsze.


Możecie zakupić tutaj. Jest jeszcze promocja! 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger