Klapki Grażyny.


Ania (@aniamaluje) niedawno na swoim story wspominała o grażynowatych klapkach i dodała link do strony z Renne. Jak zobaczyłam, że są za prawie 70 zł to się lekko przeraziłam. Bo ja swoje futerkowe klapusie kupiłam w ccc za 35 zł, aktualnie ich cena wynosi 49,99. Była wtedy promocja -15% i darmowa dostawa do domu. Ale o CCC wspomnę później. W zimie kiedy oglądałam „Królowe życia” to one mi się tak doszczętnie spodobały, że już prawie zamawiałam je na internecie. Wstrzymałam się sądząc że w sklepie z obuwiem z chin będzie taniej i od razu też przymierzę. Zresztą w poprzednie wakacje albo jeszcze te w 2018 były na wystawie w ccc i spodobały mi się, ale nie tak bardzo żebym je kupiła.




W maju przeszłam kilka noname’owych sklepów z butami u siebie w mieście – było ich chyba z 6-7. Jak znalazłam śliczne to kosztowały 60 lub 70 zł. Były też koło 50 zł, ale fatalnie wykonane. Totalnie się załamałam. Wtedy w CCC były masakryczne kolejki bo była akcja „likwidujemy CCC do końca miesiąca, wysprzedaż -30% na wszystko”. Jednak jak już wybrałam się do salonu CCC to nie było klapek, ale sprzedawczyni kazała mi sprawdzać na stronie internetowej. Oczywiście, że mogłam je jeszcze zamówić z internetu, np. z allegro czy innych zalando. Jednak trochę się obawiałam bo nie zawsze rozmiarówka jest zgodna, nie jest dobrze wykonane i bywają koszty wraz z problemami odnośnie zwrotu. No i nie przychodzi produkt zgodny z opisem i zdjęciem.

Na stronie CCC siedziałam prawie 3 dni by dostać odpowiedni rozmiar. Ogólnie nosze rozmiar 40 obuwia i zamówiłam taki. Jednak musiałam jeszcze domówić 41 bo jest zaniżona rozmiarówka. Mają trzy kolory – czarny, szary i różowy. Jedynym minusem może być czarna podeszwa. Jednak to dla mnie atut bo nie widać zbytnio brudu.





Przekonałam się że super jest zamawiać przez CCC, zwłaszcza teraz, kiedy nie można chodzić zbytnio po sklepach. Zamówiłam obuwie z darmową dostawą do domu, kurierem i płatnością przy odbiorze. Na ich aplikacji darmowa dostawa jest od 0 zł, a na stronie internetowej chyba od 50 zł. A i dla klientów z kartą CCC jest zwrot 30 dniowy, a tak to 14 dni. Liczy się od dnia zamówienia. W środku dostajemy dodatkową etykietę do naklejenia. Możemy zostawić paczuszkę w paczkomacie lub w punkcie DHL (np. żabka). Jednak bezkompromisowo wygrywa zwrot w sklepie. Wystarczy tylko towar w pudełku i numer zamówienia. Pieniądze dostajemy do ręki. A produkt jest potem sprzedawany w sklepie.


No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger