Zmiana nazwy na twitterze i instagramie.

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad nazwą. Przyznam szczerze, że nazwa hope&faaith, była lekko nie przemyślana i wymyślona spontaniczne. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przestałam się lekko z nią utożsamiać i potrzebowałam czegoś nowego. 





Z drugiej strony cały czas trzymałam się teorii - spójna nazwa bloga, email i portale społecznościowe. To mnie głównie powstrzymywało przed zmianą. Bo zmiana nazwy bloga przynosi same trudności - trzeba zmienić wszędzie linki w notkach, utworzyć kolejny blog z odsyłaczem, etc.

Jednak w pewnym momencie poczułam, że muszę to zrobić bo inaczej się "uduszę". Przestałam martwić się spójnością i po prostu złamałam jakieś swoje wizje. Poczułam się o wiele lepiej. Więc teraz na instagramie i twitterze znajdziecie mnie jako jasminowekitku.

Wcale nie powiedziałam jeszcze, że to moja ostateczna wersja i wciąż czuje że może znowu coś zmienię.

No i zapomniałam prawie o najważniejszym! Zmieniłam także szablon na blogu. Poprzedni był tutaj 2.5 roku, więc trochę byłam nim znudzona. Znowu postawiłam na szablony od karografia.pl, gdzie możecie znaleźć kilka darmowych. Ja wybrałam Cassandrę i lekko zmieniłam układ, tak aby był dla mnie funkcjonalny. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger