Maseczka oczyszczająco-odżywcza od Dermaglin.

Do tej pory żadne maseczki glinki mnie jeszcze nie zawiodły. Sprawdzają się świetnie, więc testuje obecnie przeróżne warianty. 


Na wiosnę chciałam odświeżyć swoją cerę, więc postawiłam na maseczkę oczyszczająco-odżywczą. Zapewnienia producenta takie jak: poprawienie kondycji skóry, głębokiego oczyszczenia i odżywienia i nadania skórze aksamitnej gładkości zostały spełnione. Moja cera po zastosowaniu jest przyjemna w dotyku. Zniwelowała ilość niedoskonałości. Stan mojej skóry się poprawił, widzę jak o wiele lepiej wchłania się krem. 
Kosmetyk jest bardzo wydajny, bo wystarczył mi na dwa nałożenia na cerę. Konsystencja nie jest zbyt rzadka przez co bez problemu utrzymuje się na twarzy, ładnie zasycha. Nie miałam problemu z jej nałożeniem oraz zmyciem.


Z całą pewnością powrócę do maseczek glinek, zwłaszcza z firmy Dermaglin.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger