Maseczka #oczyszczanie #antipollution od Dermaglin.

Potrzebowałam czegoś do głębokiego oczyszczenia cery. Do zrobienia prawie kompletnego detoksu od zanieczyszczeń znajdujących się na zewnątrz. Poniekąd sama nazwa maseczki to wskazuje. 


Jestem pod dużym wrażeniem połączenia zielonej glinki kambryjskiej z węglem aktywnym. Oraz też samego składu maseczki. Po pierwszym użyciu już zauważyłam jak moja cera jest dogłębnie oczyszczona i odświeżona. Pory zostały odetkane i zmniejszona jest ilość wydzielanego sebum. Skóra po zastosowaniu kosmetyku jest przyjemna, gładka i miękka w dotyku. Nie zauważyłam aby pojawiły się jakieś niedoskonałości czy uczulenia lub podrażnienia. Spokojnie można jej użyć na dwa razy, bo opakowanie jest ogromne. Konsystencja jest w sam raz, przez co nam nic nie spływa podczas nakładania. Nie miałam żadnego problemu z jej zmyciem. 


Z chęcią ponownie powrócę do tej maseczki Dermaglin. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger