Maseczka regenerująca od Dermaglin.

Już nie wiem po raz który wracam do maseczek w postaci glinki. Próbowałam już w wielu wariantach, jednak gotowa wersja najbardziej do mnie przemawia.


Po okresie zimowym potrzebowałam czegoś do zregenerowania mojej cery. To właśnie obiecuje nam producent i spełnia się w 100%. Chyba nigdy do tej pory nie widziałam mojej cery tak dobrze zregenerowanej. Po zastosowaniu moja cera była w pełni wygładzona i oczyszczona. Nie zauważyłam, aby była po zaczerwieniona lub pojawiły się jakieś wypryski.
Skład jest naturalny i ogromny plus za dodanie miodu oraz olejku pomarańczowego. Kosmetyk jest bardzo wydajny, bo wystarczył mi na dwa nałożenia na cerę. Konsystencja nie jest zbyt rzadka. Nie miałam problemu z jej nałożeniem oraz zmyciem. Bez problemu utrzymuje się na twarzy, ładnie zasycha. 


Z przyjemnością powrócę do maseczek z firmy Dermaglin.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger