Druciany stolik.

Po remoncie w pokoju (wpis o tym czeka od ponad dwóch lat na publikację, bo wciąż muszę coś tam poprawić) został mi pusty kąt. Wiele myślałam nad tym, co mogę tam postawić, albo jak to zaaranżować. Aż trafiłam do sklepu z wyposażeniem wnętrz edinos.pl, gdzie przeglądając znalazłam coś idealnego. Jest to stolik druciany, był to ostatnio bardzo modny. Niewątpliwie jest to bardzo wygodny stolik kawowy, gdzie możemy przechowywać wszystkie większe przydasie i utrzymywać porządek.  

Mój pusty kont, od czasu remontu.


Zamówiłam z białym koszem i naturalnym blatem.


Jednak kolor nie do końca odpowiada temu ze zdjęciu na stronie sklepu. To jest jedyne moje zażalenie, co do produktu. 
Chciałam tu nadmienić, że przyszedł bardzo dobrze opakowany. Zabezpieczony był folią bąbelkową, a dodatkowo blat był jeszcze okręcony kartonem.  


Stolik jest dosyć stabilny, mieści sporo rzeczy na nim. Łatwy w utrzymaniu czystości. Nie widać kurzu i brudu na nim. Jednak pod spodem brakuje mi jakiegoś zabezpieczenia, bym mogła bezpiecznie przesuwać po panelach przy okazji nie rysując ich.  
Dziurki w koszu są tak zrobione, by większe rzeczy nam nie wypadały. Ale nie wyglądają na bardzo małe, by nie było widać co tam się znajduje. W koszu idealnie mieści się kilka mniejszych poduszek albo koc. Ja trzymam obecnie książki do przeczytania. 


Blat jest zabezpieczony i łatwo się nie ześlizgnie. Od drugiej strony ma wyżłobione rowki na to by nałożyć tam kosz. Wykonany jest z płyty. Trudny jest do złamania, próbowałam to zrobić. Wytrzymuje nawet by na nim usiąść i nic się nie załamuje. 


Dla pierwszych dwudziestu osób, sklep edinos przygotował kod rabatowy w wysokości 50 zł - edinos50. Działa przy zakupach za przynajmniej 299 zł.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger