Baza peel off pod hybrydy bez lampy UV od Neess.

Nigdy jeszcze nie miałam szansy by przetestować bazy peel off. Zawsze się obawiałam trochę, że jak zahaczę przypadkowo o coś to odejdzie mi całkowicie lakier z całego paznokcia. Jednak nie dawno neess rozdawało bazy po zarejestrowaniu w wybranych drogeriach i chętnie spróbowałam tej "nowości". 


Na pewno jednym z pierwszych pytań będzie - czy to trwałe jak pozostałe bazy pod hybrydy. Otóż nie za bardzo. Zwykłe wytrzymują mi tak maksymalnie do 3 tygodni, ta wytrzymała mi tylko (albo aż) 2 tygodnie. W tym czasie robiłam to co zawsze robię podczas noszenia "tradycyjnych" hybryd. Czasami się bałam, że gdzieś przypadkowo zahaczę i zniszczę cały lakier z paznokcia. Czasami pojawiały mi się gródki przy aplikowaniu i jak się zapomniałam to szybko zasychał. Usuwanie nie było takie proste - musiałam czasami nadrapać się jak podczas usuwania zwykłej hybrydy. Ogólnie to była świetna zabawa i miła odskocznia od "tradycyjnego" manicure'u hybrydowego. 


Jednak nie jestem pewna czy kupię ją ponownie. Pokusa zdarcia jest nie pokonana. Chyba jednak wolę te zwykłe bazy pod hybrydy. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger