Szampon i żel pod prysznic Traumtanzerin Balea.

Wiele razy słyszałam już o łączonych produktach tego typu dla dziewczyn. Nawet kilka razy chciałam spróbować. Zawsze miałam jakieś "ale". Chociaż tego produktu bałam się używać do włosów bo znalazłam go na dziale z kosmetykami do mycia ciała. Po prostu bałam się reakcji alergicznej. 


Na co zwróciłam uwagę i zasługuje na pochwałę to to że się świetnie pienił. Bardzo dobrze mył moją skórę. Nie przesuszał, ani nie nawilżał. Czyli standardowo jak dla produktów Balea. Zapach nie jest taki przytłaczający i nie wchodzi na pierwszy plan. Jak to w szczególności bywa przy kosmetykach tej marki, że zapach zawsze uwodzi. Nie próbowałam go używać na włosy, tak jak wcześniej wspomniałam. Kolejnym tutaj moim argumentem będzie to że miałam obawy czy nie wywoła u mnie łupieżu. 


Jako żel pod prysznic sprawdził się świetnie. Zawsze będę wracała do tych z Balea. Są dla mnie synonimem mini SPA pod prysznicem za nie wielkie pieniądze. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger