Kuracja nawilżająca krem na noc z naparu jarzębiny od DLA.

Najwspanialsze co możemy dać naszej skórze to naturalne kosmetyki. Zwłaszcza na noc, kiedy nasza cera się najlepiej regeneruje. A po za tym to mój pierwszy krem na noc i chciałam zobaczyć jak zareaguje na niego moja cera. 


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to był taki lekki, delikatny zapach. Ogromny plus za skład, w którym znajdziemy wiele znanych nam produktów. Link do składu oraz zastosowania. Producent obiecuje że nasza twarz pozostanie nawilżona, jednak nie zauważyłam aby robił to w 100%. Natomiast, poprawił jędrność i elastyczność skóry oraz odżywił - to co obiecywał producent. Jeszcze obiecuje, że działa przeciwzmarszczkowo, niestety nie mogłam tego u siebie sprawdzić bo nie mam  zmarszczek. Super opcja z pompką, dzięki temu nie musimy dotykać produktu bezpośrednio i mamy pewność że zużyliśmy wszystko.


To był jeden z lepszych kosmetyków do cery, które mogłam używać. Bardzo poprawił moją cerę i świetnie sprawdził się na noc. Nie zapchał mojej skóry i ani nie podrażnił. Nad ranem nie było żadnego efektu maski czy czegoś, więc normalnie mogłam zmyć i bez problemu potem nałożyć wersję na dzień. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger