Mgiełka do ciała arbuzowa Belle Nature.

Ostatnio na dzień dziecka dostałam mgiełkę do ciała. To dobrze się składa bo na lato będzie idealna. U mnie podczas upałów sprawdzają się tylko mgiełki. Zawsze gdzieś mam w torebce czy plecaku jedną, a kolejną na toaletce. Perfumy na taką pogodę są zbyt ciężkie i można dostać uczulenia. A to już nie wygląda fajnie. 

                                            

Zapach jest nieco przytłaczający bo to jest arbuz. Więc dosyć owocowo. Ale zauważyłam że na półce były także orzeźwiające zapachy jak np. zielona herbata. Jak na mgiełkę noname zapach utrzymuje się dość długo. Nie wywołała u mnie żadnych reakcji alergicznych. Pojemność idealna, bo zmieści się bez problemu w torebce. Jest dość wydajna. Szybko się wchłania, nie zostawiając po sobie śladów na ciele bądź ubraniu. 


Za tak nie wielką sumę pieniędzy, chyba skuszę się na kolejne opakowanie. Jest bardzo ekonomiczna. Wcale nie umyka jakościowo do tych z avonu czy innych droższych mgiełek, zazwyczaj dołączanych do perfum. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger