"Wilk" Katarzyna Berenika Miszczuk.

Kiedy po raz pierwszy trzymałam tą książkę w ręku to miałam wrażenie że zaraz wyskoczy mi cała banda ze "Zmierzchu". Czytając opis miałam co raz większe wrażenie że to będzie kolejna polska kopia tego hitu. 


Fabuła książki zaczyna się nieco tak samo jak już we wspomnianym "Zmierzchu". Główna bohaterka przeprowadza się do małego miasteczka. Nawet te lasy się zgadzają. Jednak to powieść, która ma w sobie coś z kryminału. Trzeba też zwrócić uwagę, na to że autorka napisała ją w wieku 15 lat i w sumie przeznaczona jest dla młodzieży w tym wieku. Spotykamy się z problemami typowymi dla tego wieku - jak szkoła, miłostki czy przyjaźnie. 


Odnowiona wersja książki posiada przepiękną okładkę. Jest na pewno 100 razy ładniejsza od pierwotnej wersji. Podzielona jest na 18 rozdziałów, znajdujących się na 316 stronach książki. Język, jak wspominałam w poprzednim akapicie, jest młodzieżowy. 



Szczególnie polecę tę książkę i całą serię dla osób, które kochają "Zmierzch" oraz mają naście lat. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger