Peeling do stóp Delia Good Foot.

Jak wiecie jestem wierną fanką peelingu do stóp z biedronki. Nigdy nie szukałam innego bo był moim ulubieńcem, ale czasami trudno go spotkać. Nie dawno miałam właśnie z tym problem, dlatego skusiłam się na ten z polskiej firmy Delia. 


Produkt bardzo dobrze się spisuje w swoich zadaniach. Po relaksującej kąpieli stóp usuwa dobrze zrogowaciały naskórek i wszelkie niedoskonałości. Efekt po? Zdrowy wygląd oraz gładkość stóp bez podrażnień. Nie jest zbyt mocnym kosmetykiem. Albowiem nie ma w składzie żadnego kwasu. Kosmetyk nawilża i odżywia oraz odświeża stopy. Jest dość wydajny i wystarczy na długo mimo małego opakowania. Ale jednym z minusów jakie zauważyłam to to że ma mało drobinek, które dbają o gładkość stóp. Dla niektórych to może być problem. 

Skład. 


Trudno mi powiedzieć czy do niego powrócę. Jak wiecie chcę zredukować liczbę kosmetyków. Ale gdyby nie mój kosmetyczny minimalizm to jestem na tak. Nie widzę tutaj żadnych różnić między nim, a tym z biedronki. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger