Brzoskwiniowy żel pod prysznic Balea.

Jeśli ktoś by mnie spytał co jest moim uzależnieniem w kupowaniu, bez problemu odpowiedziałam by że żele pod prysznic. Mam ich mnóstwo, a zawsze mam ochotę kupić ich więcej! Zwłaszcza gdy jestem w DM i widzę że mają edycję limitowaną, która urzeka mnie swoim zapachem i  szatą graficzną. 


Ma, jak dla mnie, bardzo dziwne połączenie zapachowe - brzoskwini i lilii wodnych. Ale właśnie tym charakteryzują się żele pod prysznic z wersji limitowanej Balea. Mają dobre właściwości dla mojej skóry - nie podrażniają jej, nie wysuszają. Idealnie się pienią i myją ciało. Pod prysznicem wraz z tym produktem mogę się łatwo zrelaksować, zwłaszcza po długim i ciężkim dniu. Produkt posiada nie za rzadką konsystencję. Zamknięty jest w typowym opakowaniu dla żeli z Balea.  Na te opakowania nie mogę narzekać bo przez ten czas użytkowania nic się z nimi nie dzieje. 


Na pewno będę chciała kiedyś wrócić do DM i wypróbować znowu ich szalonych wariacji z żelami pod prysznic. Mimo że mamy podobne w Rossmannie to chyba tylko raz skusiłam się na nie. Zawsze mam za duży zapas tych z DM. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger